FANDOM

Star Wars Episòdi II: L'Atac dels Clons es una pellicula de sciéncia-ficcion de l'an 2002 dirigida per George Lucas e escricha per el meteis e Jonathan Hales. Es lo cinquen autrejament de la saga Star Wars e la segonda en òrdre cronologic.

Lo despartiment principal es format d'Ewan McGregor, Hayden Christensen, Natalie Portman, Samuel L. Jackson, Christopher Lee, Ian McDiarmid, Temuera Morrison, Frank Oz, Anthony Daniels e Kenny Baker. Lo rodatge comencèt a mejans del 2000, en los estudis de 20th Century Fox, a Australia. Los exteriors son del Palai Reial de Casèrta e los jardins del lac de Còme, totes dos a Itàlia, aital coma del desèrt de Tunisia e la plaça d'Espanha de Sevilla. Foguèt la primièra pellicula que se rodèt entièrament amb camèra digitala de nauta definicion (24 fotogrames per segond). Los efièches especiales foguèron a la carga d'Industrial Light & Magic, entrepresa fondada per Lucas pendent la produccion del primièr liurament de la saga, Una Nòva Esperança.

La trama se desvolòpa dètz ans après los eveniments arribats en la pellicula anteriora, La Menaça Fantauma. Après la batalha de Naboo, la galàxia se tròba en perilh d'una guèrra civila. Jos la direccion d'un Jedi renegat que se fa dire comte Dooku, fòrça sistèmas estellars menaçan amb la secessió de la Republica Galàctica. Après divèrses assages d'assassinat de la senadora Padmé Amidala, l'anteriora reina de Naboo, lo padawan Anakin Skywalker es assignat per la protegir, del temps que lo sieu mèstre, Obi-Wan Kenobi, se carga de metre en examen qual es darrièr aqueles assages.

Foguèt estreada lo 16 de mai del 2002 als Estats Units e recebèt de comentaris desiguals de la part de la critica cinematografica. Amb un budgèt de 115 milions de dolars, atenguèt requectar 649398328 dolars a las taquilles de tot lo mond e se situèt coma la quatrena pellicula de la saga amb mai recobrament.

Also on FANDOM

Random Wiki